Onze werkwijze en tarieven

Om uw Eigen Office Werkbalk te maken hebben we een lijst met documenten/bestanden nodig die u wilt ontsluiten via de werkbalk. Dit kunnen Word, Excel, PDF of andere type bestanden zijn. Daarnaast hebben we de locatie van de bestanden nodig, dit kan een interne netwerklocatie zijn, een Sharepoint site of een webadres.

Op basis van de lijst kan u zelf een indeling voorstellen of u kunt dit aan ons overlaten. Wij maken een conceptversie van uw eigen werkbalk welke u kunt uitproberen en eventuele verbeterpunten aangeven. Na akkoord delen wij de definitieve versie en kunt u aan de slag met uw werkbalk en het gemak en de efficiëntie ervaren.

U ontvangt van ons een bestand met daarin informatie welke Word, Excel of Powerpoint nodig heeft om uw eigen werkbalk weer te geven. Voor het installeren van uw werkbalk zijn slechts 6 muisklikken nodig.

Installatie is ook mogelijk via een software center of andere oplossing in overleg met uw IT afdeling.

Wilt u uw processen verder automatiseren dan is dit natuurlijk ook mogelijk en denken we graag meet u mee. Voorbeelden zijn

  • Automatisch invullen van standaardteksten
  • Gebruik maken van invoerformulieren in uw Word of Exel bestanden
  • Informatie uitwisselen tussen Word en Excel
  • Automatisch genereren van rapportages
  • Opmaak in documenten automatiseren naar uw huisstijl
Voorbeeld van een eigen office werkbalk

Tarieven

U heeft al een Eigen Office Werkbalk vanaf €395,- €295,- exclusief BTW. Dit omvat een werkbalk voor één applicatie (Word, Excel of Powerpoint) met maximaal 20 referenties naar externe documenten welke vrij door u kunnen worden ingedeeld in menu’s en/of sub-menu’s. Uw Eigen Office Werkbalk wordt voorzien van uw eigen logo en contactpersoon binnen uw organisatie. U krijgt van ons een installatiebestand met instructie waarna uw Eigen Office Werkbalk automatisch zichtbaar wordt als u uw Office programma opstart. Heeft u specifieke wensen of wilt u aanvullende functies in uw werkbalk? We denken graag me u mee en doen u een passende aanbieding.

Aantal applicaties
(Word, Excel, Powerpoint
123
Prijs (ex BTW)€395,- €295,-€595,- €495,-€695,- €595,-

Vraag nu een demo-versie aan en ervaar het gemak Contact